پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته چهارشنبه 7 مهر 1400/ شماره 370
اوج گیری رقابت در گروه پرمصرف ها،صعود دلار نیمایی به کانال 23 هزار و 100 تومان،دلار صرافی در مسیر 28 هزار تومان،اوج‌گیری قیمت های بازار،صعود نفت به 78 دلار،بورس هفته را افزایشی به پایان برد

اوج گیری رقابت در گروه پرمصرف ها
امروز معاملات گروه های پلی اتیلن، پلی استایرن انبساطی و ABS در بورس کالا انجام شد و با توجه به افزایش قیمت پایه همه گروه های پرمصرف نایلون و نایلکس و همچنین تداوم رشد قیمت دلار، رقابت های این گروه هم روندی افزایشی نسبت به هفته گذشته داشت. اگر چه هفته گذشته عمده گریدهای گروه نایلون و نایلکس با قیمت پایه معامله شد اما امروز بیشتر کالاها با رقابت وارد معامله شدند. رقابت در گروه سنگین فیلم، سنگین بادی و سنگین تزریقی افزایشی بود، در مقابل، کالاهای گروه پت بطری، همانند هفته گذشته معامله شدند.

صعود دلار نیمایی به کانال 23 هزار و 100 تومان
میانگین هفتگی دلار نیمایی که از 4 مهر تا دیروز فقط 5 تومان افزایش داشت امروز هم به روند رُشد آرام خود ادامه داد و به 23 هزار و 111 تومان رسید. اختلاف میانگین هفتگی دلار نیماییِ، نسبت به 4 مهر 21 تومان افزایش است. 

دلار صرافی در مسیر 28 هزار تومان
دلار صرافی ملی که روز گذشته را با 456 تومان افزایش و در قیمت 27 هزار و 491 تومان به پایان برده بود امروز هم به روند صعودی ادامه داد و در مجموع با 202 تومان رشد تا ساعت 15.00، 27 هزار و 693 تومان قیمت گذاری شد. دلار آزاد هم که دیروز به کانال 28 هزار تومان صعود کرد امروز هم با ادامه روند روز گذشته و صعود در کانال 28 هزار تومان، خود را به 28 هزار و 330 تومان رساند.

اوج‌گیری قیمت های بازار
روند دلار بازارها را با التهاب مواجه کرده. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین تزریقی، سبک فیلم و سبک خطی، قیمت ها روندی افزایشی داشتند و بین 100 تا 800 تومان افزایش را رقم زدند. گروه پ پ ها همچنان روی مدار صعود هستند و امروز هم رُشد قابل توجهی داشتند و بین 200 تا 3000 تومان افزایش را ثبت کردند. گروه پلی استایرن معمولی نیز 400 تا 700 افزایش داشتند. 

صعود نفت به 78 دلار
قیمت نفت برنت که معاملات روز گذشته را با 78 دلار به پایان رسانده بود امروز معاملات را با عقب نشینی به کانال 77 دلار آغاز کرد اما مجددا به کانال 78 دلار صعود کرد. قیمت این لحظه برنت: 78 دلار و 58 سنت.

بورس هفته را افزایشی به پایان برد
شاخص کل بازار سرمایه که روز گذشته را افزایشی به پایان برده بود، امروز را نیز افزایشی آغاز کرد و در پایان معاملات امروز با 11 هزار و 585 واحد افزایش به 1 میلیون و 437 هزار صعود کرد.


ویکی پلاست| مرجع بازار صنعت پلاستیک 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟